Zákaznická zóna

Často kladené otázky


V případě, že chcete zrušit svou objednávku, tak nás prosím kontaktujte zde. Mějte ale na paměti, že objednávku lze zrušit nejpozději do 5 hodin ráno dne dovozu nákupu k Vám.

Ano, do 23:00 hodin den před doručením nákupu, můžete kteroukoliv položku přidat do Vaší objednávky. Dejte nám pak vědět prostřednictvím emailu.
Pokud jste nenašli svůj oblíbený výrobek, tak nám napište na zakaznici@internakup.cz a my se pokusíme náš sortiment rozšířit o daný výrobek, popřípadě můžete využít poptávkový formulář, který je umístěn v levém horním rohu na naších stránkách.
Takto jsou označené položky, u kterých nelze dopředu stanovit jejich přesnou cenu, protože ta je závislá na jejich konečné váze (jedná se zejména o maso a čerstvé ryby) a tudíž při převzetí zaplatíte za jejich skutečnou váhu. Ale nebojte se, ve většině případů je cena uvedená na e-shopu velmi blízká té skutečné.

Aktuální oblast rozvozu najdete zde.

Vaše telefonní číslo je pro nás nesmírně důležité, protože Vás budeme vždy kontaktovat v den dovozu, kdy Vám na minuty upřesníme čas doručení nákupu. Zároveň přes něj můžeme s Vámi komunikovat v případě jakýchkoliv nejasností s Vaší objednávkou.

Ano, můžete. Kontaktujte nás zde a v případě, že naši řidiči nebudou plně vytížení, tak Vám nákup rádi dovezeme v jiném čase.

Ano, bohužel se to stát může, ačkoliv děláme všechno pro to, aby taková situace nastávala co možná nejméně. V takovém případě Vás telefonicky kontaktujeme a nabídneme Vám alternativní výrobek. Jestliže o něj nebudete mít zájem, tak Vám bude nedodaná položka odečtená z celkové ceny nákupu.
Bohužel stravenkami u nás není možné platit.
Vrátné láhve nebo přepravky můžete vrátit našemu řidiči, který vám pak vyplatí peníze v hotovosti.