Zákaznická zóna

Často kladené otázky


V případě, že chcete zrušit svou objednávku, tak nás prosím kontaktujte zde. Mějte ale na paměti, že objednávku lze zrušit nejpozději do 5 hodin ráno dne dovozu nákupu k Vám.

Ano, do 23:00 hodin den před doručením nákupu, můžete kteroukoliv položku přidat do Vaší objednávky. Dejte nám pak vědět prostřednictvím emailu nebo telefonu.
Pokud jste nenašli svůj oblíbený výrobek, tak nám napište na zakaznici@internakup.cz a my se pokusíme náš sortiment rozšířit o daný výrobek, popřípadě můžete využít poptávkový formulář, který je umístěn v levém horním rohu na naších stránkách.
Takto jsou označené položky, u kterých nelze dopředu stanovit jejich přesnou cenu, protože ta je závislá na jejich konečné váze (jedná se zejména o maso a čerstvé ryby) a tudíž při převzetí zaplatíte za jejich skutečnou váhu. Ale nebojte se, ve většině případů je cena uvedená na e-shopu velmi blízká té skutečné.

Aktuální oblast rozvozu najdete zde.

Vaše telefonní číslo je pro nás nesmírně důležité, protože Vás budeme vždy kontaktovat v den dovozu, kdy Vám na minuty upřesníme čas doručení nákupu. Zároveň přes něj můžeme s Vámi komunikovat v případě jakýchkoliv nejasností s Vaší objednávkou.

Ano, můžete. Kontaktujte nás zde a v případě, že naši řidiči nebudou plně vytížení, tak Vám nákup rádi dovezeme v jiném čase.

Ano, bohužel se to stát může, ačkoliv děláme všechno pro to, aby taková situace nastávala co možná nejméně. V takovém případě Vás telefonicky kontaktujeme a nabídneme Vám alternativní výrobek. Jestliže o něj nebudete mít zájem, tak Vám bude nedodaná položka odečtená z celkové ceny nákupu.
Ano, při platbě v hotovosti můžete také zaplatit stravenkami v maximální výši 5 stravenek na jeden nákup. Akceptujeme pouze stravenky Sodexo. Ze stravenek nevydáváme.